در این قـرآن چراغـهاى روشـن (هـدایت) و داروى شـفابخش دلهـاست. - رسول اکرم (ص)

آموزش رایگان تلفنی قرآن ویژه بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران آغاز شد

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر از آغاز آموزش رایگان تلفنی قرآن بازنشستگان و مستمری‌بگیران کشور خبر داد.




محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر گفت: سازمان دارالقرآن خانه کارگر در نظر دارد تا طرح آموزش تلفنی قرآن کریم ویژه کارگران بازنشسته را در طی تفاهم‌نامه منعقد شده فیمابین این مرکز و سازمان تأمین اجتماعی اجرا کند.
مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر ادامه داد: این طرح در رشته‌های حفظ قرآن، روخوانی و روان‌خوانی، مفاهیم قرآن، برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می توانند جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی در ادامه در مورد این تفاهم‌نامه تصریح کرد: این طرح با مشارکت معاونت فرهنگی ـ اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی کشور و دارالقرآن خانه کارگر منعقد شده است که طی آن در مرحله اول ۱۰۰۰ نفر از بازنشستگان و مستمری بگیران استان تهران به صورت رایگان تحت آموزش تلفنی قرآن کریم قرار خواهند گرفت.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر بیان کرد: آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم یکی از پرطرفدارترین روش‌های قرآن‌آموزی است که در طول ۵ سال گذشته مخاطبین بسیار زیادی را در سراسر کشور و حتی خارج از ایران جذب کرده و این دارالقرآن را به عنوان بزرگترین مرکز آموزش‌های غیرحضوری قرآن کریم در کشور با بیش از یک میلیون نفر خدمات‌گیرنده تبدیل کرده است.

محسنی‌کبیر افزود: تمامی بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی که متقاضی این آموزش‌ها هستند، می‌توانند جهت ثبت نام بیشتر به کانون‌های بازنشستگان استان تهران مراجعه و یا عدد ۱ را به سامانه ۱۰۰۰۰۱۰۰۱۰۰ ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن خانه کارگر در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد آموزش‌های تلفنی قرآنکریم و نیز ارتباط با ما می‌توانند به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir، کانال تلگرام به آدرس http://telegram.me/ketabequran، اینستاگرام به آدرسhttps://www.instagram.com/ketabequran و یا با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱ -۰۲۱ تماس بگیرند.

منبع خبر: خبرگزاری بین المللی قرآن
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
    Google Analytics Alternative