در این قـرآن چراغـهاى روشـن (هـدایت) و داروى شـفابخش دلهـاست. - رسول اکرم (ص)

پیشگویی حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر در قرآن کریم

 

 

پیشگویی حوادث تروریستی ۱۱ سپتامبر در قرآن کریم

در روز ۱۱ سپتامبر(نهمین ماه سال) ۲۰۰۱ چهار هواپیمای مسافربری به وسیله ۱۹ تن از اعضای القاعده روبوده شد و دو هواپیما به برج های مرکز تجارت جهانی برخورد کرد و منجر به کشته شدن سه هزار نفر شد.

بعد از این حملات ایالات متحده به بهانه مبارزه با تروریسم وارد افغانستان و عراق شد و منجر به کشته شدن نزدیک به دو میلیون نفر از اتباع عراقی و به آشوب کشیده شدن منطقه که تبعات آن هنوز دامن گیر عراق و سوریه و افغانستان و پاکستان است شد.

در سوره نهم قرآن (سوره التوبه) که در جز یازدهم قرآن قرار دارد در آیات ۱۰۹ و ۱۱۰ نوشته شده است :

أَفَمَنْ أَسَّسَ بُنْیَانَهُ عَلَى تَقْوَى مِنَ اللّهِ وَرِضْوَانٍ خَیْرٌ أَم مَّنْ أَسَّسَ بُنْیَانَهُ عَلَىَ شَفَا جُرُفٍ هَارٍ فَانْهَارَ بِهِ فِی نَارِ جَهَنَّمَ وَاللّهُ لاَ یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ ﴿۱۰۹﴾لاَ یَزَالُ بُنْیَانُهُمُ الَّذِی بَنَوْاْ رِیبَةً فِی قُلُوبِهِمْ إِلاَّ أَن تَقَطَّعَ قُلُوبُهُمْ وَاللّهُ عَلِیمٌ حَکِیمٌ ﴿۱۱۰﴾

  آیا کسی که آلوده آنرا بر پرهیز از خدا و خشنودی او بنا کرده بهتر است، یا کسی که اساس آنرا بر کنار پرتگاه سستی بنا نموده که ناگهان در آتش دوزخ فرو می‏ ریزد، و خداوند گروه ستمگر را هدایت نمی‏ کند.﴿۱۰۹) (اما) این بنائی را که آنها کردند همواره به صورت یک وسیله شک و تردید در دلهای آنها باقی می‏ ماند مگر اینکه دلهایشان پاره پاره شود (و بمیرند و گر نه از دل آنها بیرون نمی‏رود) و خداوند دانا و حکیم است. ﴿۱۱۰﴾

 

نکته اول: برج در آیات ۱۰۹و ۱۱۰ خداوند به این موضوع اشاره نموده است که تعداد طبقات برج های تجارت جهانی ۱۱۰ طبقه بوده است.[1]همچنین سوره توبه نهمین سوره قرآن است که در جز یازدهم قرآن قرار دارد که به تاریخ ۱۱ سپتامبر(نهمین ماه سال) اشاره دارد.

نکته دوم: در آیه ۱۰۹ خداوند به بنایی اشاره کرده که آتش می گیرد و فرو می ریزد که دقیقا به حوادث یازده سپتامبر اشاره دارد زیرا در ابتدا بعد از برخورد هواپیماها آتش سوزی و انفجار رخ داده است و سپس برج ها فرو ریخته اند.

نکته سوم: خداوند در آیه ۱۱۰ به شک و تردید اشاره می کند که می تواند تاییدی بر تئوری توطئه باشد زیرا ابهامات زیادی در مورد این موضوع پابرجاست از جمله اینکه سرویس های امنیتی آمریکا از حمله خبر داشتند و برای ورود به خاورمیانه از حمله ممانعت نکردند و کارکنان یهودی برج های تجارت جهانی در آن روز در مرخصی به سر می بردند و موارد دیگری که در این لینک بطور مفصل به آنها اشاره شده است.

نکته چهارم: پیش بینی این واقعه تروریستی در قرآن به معنی تایید آن نیست تنها به این دلیل در قرآن پیش بینی شده است که مکر دشنان اسلام که به بهانه این حملات خاورمیانه را به آشوب کشیده اند و منجر به کشته شدن میلیون ها تن شده اند را در برابر نمادگرایی های مختلف یهودیان و فراماسون ها آشکار نماید.بی شک این توطئه نیز به دلایلی که در بالا ذکر شد و در این لینک نوشته شده یکی از توطئه های یهودیان برای به نابودی کشاندن جهان است و موضوع اصلی سوره توبه نیز اختلاف مسلمانان با یهودیان است.

نکته پنجم: در برخی از سایت ها ذکر می شود که این سوره ۲۰۰۱ کلمه دارد که به سال حمله اشاره می کند که این موضوع درست نیست و این سوره ۴۹۷‘۲ کلمه دارد ولی بقیه موارد کاملا در مورد این حادثه صدق می کند.

 

 
 
 
 
 
 
 
 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

دیدگاه کاربران
  • اشتراک دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • قرآن پژوهی مالی و حسابداری
  • شرکت دانش پژوهان مالی فرانگر
  • مرکز مشاوره الکترونیک حسابداری, مالی و سرمایه گذاری
  • توسعه توانمندی و فرصتهای شغلی مالی و حسابداری
  • انتخاب برتر محصولات, خدمات و بازار حسابداری, مالی و...
  • توسعه نگر دانش و مهارت مالی و حسابداری
  • آتیه نگر دانش و سواد مالی مدیران ارشد
  • بهینه نگر دانش و سواد مالی خانواده
  • هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
    Google Analytics Alternative